nahoru
Úvod   Aktuality   O nás   Obchodní podmínky   Kontakty   
telefon (+420) 727 877 380, po-pá 8:00 - 16:00

0
Nákupní košík
0 Kč
úvodní stránka
Postele borovice
Postele smrk
Postele buk
Komplet s matrací
Postele čalouněné
Rošty
Patrové postele
Postele s matrací
Ohrádky pro děti
Ochranné bariérky
Univerzální postele
Postýlky 120/60 cm
Postýlka s výbavou
Příslušenství k dětským postýlkám
Hnízdo pro miminko
Pro děti
Pěnové matrace
Taštičkové matrace
Bonelové matrace
Rošty
Dětský nábytek
Šuplíky
Noční stolky
Skříně a komody
Stoly a židle
Obývací stěny
Kancelář
Předsín
Ochranné podložky pod židli
Sedací vaky a pytle
Povlečení peřin
Povlečení - Licence
Prostěradla
Polštáře
Přikrývky
Chrániče matrací a podklady
Podpůrné klíny
Prostěradla
Kombinované
Příslušenství ke kočárkům
Fusaky
Různé doplňky pro děti
Chodítka, lehátka
Hrací deky
Monitor dechu
Hnízdečko pro miminko
Pleny
Domů > Reklamační řád

Reklamační řád

Odpovědnost za vady


Rozpor s kupní smlouvou


Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující/spotřebitel nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud spotřebitel o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.


Záruční podmínky


Zákonná záruční doba na spotřební zboží je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží v záruční době začíná běžet nová záruka.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.


Spotřebitel při uplatnění záruky má:


Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi a záručním listem.


Záruka se nevztahuje na škody způsobené:




Kontrola dodávky


Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupujícímu doporučeno tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě nebo nekompletnosti dodávky. Kupující svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky.


Místo uplatnění reklamace


V případě reklamace nás kontaktujte emailem, či telefonicky (kontakty naleznete zde). V žádosti o reklamaci popište vadu výrobku (viz níže). Následně bude zákazník obratem a bez zbytečného prodlení kontaktován emailem či telefonicky, kde mu bude navrhnut způsob řešení reklamace.


Způsob uplatnění reklamace


V žádosti o vyřízení reklamace je nutné uveďte:





Důležité:

Prosíme o označení balíku se zbožím k reklamaci viditelně slovem REKLAMACE


Reklamační protokol


Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.

Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pro její uplatnění je nutné zboží doručit prodávajícímu, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Není-li dodržena 30 ti denní lhůta má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží.

Buďte jako první informováni o novém sortimentu
Přihlaste se k našemu zpravodaji

Doprava zdarma
nad 8000 Kč
4050 produktů
skladem
Vrácení zboží
zdarma do 30 dnů
20 let s vámi
na českém trhu
O společnosti
»  Proč nakupovat u nás
»  Sklad
»  Kontakty
Kontaktní informace
Rudé armády 77
Paskov
739 21

(+420) 606 311 796
info@detsky-eshopek.cz

IČO: 64119823
DIČ: CZ7402044947
Všechna práva vyhrazena © Detsky-eshopek.cz, 2015 | Vytvořeno v eline.cz

 Zateplení střechy, Hi-Fi systémy, Dětské boty